Catarina_lx's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Match Point
2005, in 3 top lists Check -
2
Unfaithful
2002, in 0 top lists Check -
3
The Painted Veil
2006, in 0 top lists Check -
4
A Serious Man
2009, in 8 top lists Check -
5
Eat Pray Love
2010, in 1 top list Check -
6
Con Air
1997, in 3 top lists Check -
7
Love Actually
2003, in 3 top lists Check -
8
Erin Brockovich
2000, in 8 top lists Check -
9
The Pursuit of Happyness
2006, in 3 top lists Check -
10
Fatal Attraction
1987, in 11 top lists Check -
11
Nine 1/2 Weeks
1986 — a.k.a. 9½ Weeks, in 1 top list Check -
12
The Notebook
2004, in 1 top list Check -
13
Kiss the Girls
1997, in 0 top lists Check