CharlesCA's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Pulp Fiction
1994, in 38 top lists Check -
2
Fight Club
1999, in 19 top lists Check -
3
The Dark Knight
2008, in 27 top lists Check -
4
The Shawshank Redemption
1994, in 24 top lists Check -
5
Inception
2010, in 21 top lists Check -
6
Eternal Sunshine of the Spotless Mind
2004, in 28 top lists Check -
7
Inglourious Basterds
2009, in 17 top lists Check -
8
Full Metal Jacket
1987, in 18 top lists Check -
9
The Shining
1980, in 28 top lists Check