Chris0112's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Se7en
1995, in 29 top lists Check -
2
The Lion King
1994, in 24 top lists Check -
3
Finding Nemo
2003, in 17 top lists Check -
4
A Bug's Life
1998, in 4 top lists Check -
5
The Nightmare Before Christmas
1993, in 16 top lists Check -
6
Scott Pilgrim vs. the World
2010, in 6 top lists Check -
7
Vampires Suck
2010, in 0 top lists Check -
8
Scooby-Doo
2002, in 2 top lists Check -
9
Fantastic Four
2005, in 3 top lists Check -
10
Twilight
2008, in 2 top lists Check -
11
X2
2003 — a.k.a. X2: X-Men United, in 5 top lists Check -
12
The Mummy
1999, in 4 top lists Check -
13
The Mummy Returns
2001, in 3 top lists Check -
14
Shrek
2001, in 14 top lists Check -
15
The Twilight Saga: Eclipse
2010, in 2 top lists Check -
16
The Twilight Saga: New Moon
2009, in 2 top lists Check -
17
Shrek 2
2004, in 4 top lists Check -
18
Buffy the Vampire Slayer
1997, in 0 top lists Check -
19
Underworld
2003, in 0 top lists Check -
20
Underworld: Evolution
2006, in 0 top lists Check