Curtoast's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Primer
2004, in 6 top lists Check -
2
Brick
2005, in 8 top lists Check -
3
Glengarry Glen Ross
1992, in 8 top lists Check -
4
Punch-Drunk Love
2002, in 12 top lists Check -
5
Magnolia
1999, in 17 top lists Check -
6
Mean Girls
2004, in 4 top lists Check -
7
High Fidelity
2000, in 3 top lists Check -
8
Once
2007, in 4 top lists Check -
9
The Tree of Life
2011, in 13 top lists Check -
10
Space Jam
1996, in 3 top lists Check -
11
The Wolf of Wall Street
2013, in 13 top lists Check -
12
The Master
2012, in 7 top lists Check -
13
The Station Agent
2003, in 1 top list Check -
14
EuroTrip
2004, in 0 top lists Check -
15
Pacific Rim
2013, in 1 top list Check -
16
The World's End
2013, in 0 top lists Check -
17
Scott Pilgrim vs. the World
2010, in 6 top lists Check -
18
World of Tomorrow
2015, in 4 top lists Check -
19
Snowpiercer
2013, in 2 top lists Check -
20
It's Such a Beautiful Day
2012, in 6 top lists Check -
21
Much Ado About Nothing
2012, in 0 top lists Check -
22
Land Ho!
2014, in 0 top lists Check -
23
X-Men: Days of Future Past
2014, in 3 top lists Check -
24
Frances Ha
2012, in 5 top lists Check -
25
In the Loop
2009, in 2 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 121