De4thsythe's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Braveheart
1995, in 19 top lists Check -
2
Batman Begins
2005, in 11 top lists Check -
3
Star Wars: Episode VI - Return of the Jedi
1983, in 18 top lists Check -
4
The Big Lebowski
1998, in 26 top lists Check -
5
The Lion King
1994, in 24 top lists Check -
6
Toy Story
1995, in 25 top lists Check -
7
Rocky
1976, in 20 top lists Check -
8
The Lord of the Rings: The Return of the King
2003, in 29 top lists Check -
9
Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest
2006, in 4 top lists Check -
10
Spider-Man
2002, in 7 top lists Check -
11
Star Wars
1977, in 40 top lists Check -
12
Spider-Man 2
2004, in 7 top lists Check -
13
Aladdin
1992, in 14 top lists Check -
14
The Hangover
2009, in 5 top lists Check -
15
Star Trek
2009, in 4 top lists Check -
16
Rocky IV
1985, in 2 top lists Check -
17
Borat: Cultural Learnings of America for Make...
2006, in 8 top lists Check -
18
Dumb and Dumber
1994, in 8 top lists Check -
19
Space Jam
1996, in 3 top lists Check -
20
Ace Ventura: When Nature Calls
1995, in 2 top lists Check -
21
Teenage Mutant Ninja Turtles
1990, in 3 top lists Check -
22
This Is Spinal Tap
1984, in 22 top lists Check -
23
Fantasia
1940, in 20 top lists Check