Demented737's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
The Hurt Locker
2008, in 13 top lists Check -
2
The Blues Brothers
1980, in 11 top lists Check -
3
Life of Brian
1979 — a.k.a. Monty Python's Life of Brian, in 18 top lists Check -
4
The Green Mile
1999, in 15 top lists Check -
5
Ocean's Eleven
2001, in 6 top lists Check -
6
The Dark Knight Rises
2012, in 7 top lists Check -
7
Snatch
2000, in 11 top lists Check -
8
Schindler's List
1993, in 35 top lists Check -
9
V for Vendetta
2005, in 10 top lists Check -
10
Shaun of the Dead
2004, in 13 top lists Check -
11
Monty Python and the Holy Grail
1975, in 23 top lists Check -
12
Saving Private Ryan
1998, in 28 top lists Check -
13
Reservoir Dogs
1992, in 26 top lists Check -
14
Django Unchained
2012, in 12 top lists Check -
15
The Dark Knight
2008, in 27 top lists Check -
16
Inglourious Basterds
2009, in 17 top lists Check -
17
The Shawshank Redemption
1994, in 24 top lists Check -
18
Fight Club
1999, in 19 top lists Check -
19
Pulp Fiction
1994, in 38 top lists Check