Disibaro's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Coraline
2009, in 3 top lists Check -
2
Mr. Nobody
2009, in 4 top lists Check -
3
Stardust
2007, in 1 top list Check -
4
The Wolf of Wall Street
2013, in 13 top lists Check -
5
Constantine
2005, in 1 top list Check -
6
Cloud Atlas
2012, in 1 top list Check -
7
The Illusionist
2006, in 0 top lists Check -
8
Source Code
2011, in 0 top lists Check -
9
Seven Pounds
2008, in 0 top lists Check