Dutchtonino22's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
16
Inception
2010, in 21 top lists Check -
24
The Island
2005, in 0 top lists Check -
55
Terminator 2: Judgment Day
1991, in 27 top lists Check -
61
Donnie Darko
2001, in 21 top lists Check -
94
Deja Vu
2006, in 0 top lists Check -
139
Eternal Sunshine of the Spotless Mind
2004, in 28 top lists Check -
145
Aliens
1986, in 24 top lists Check -
148
Contact
1997, in 2 top lists Check -
164
The World's End
2013, in 0 top lists Check -
167
10 Cloverfield Lane
2016, in 2 top lists Check -
171
The Mist
2007, in 2 top lists Check -
172
Jurassic Park
1993, in 23 top lists Check -
179
Back to the Future
1985, in 25 top lists Check -
183
The Thing
1982, in 20 top lists Check -
188
The Matrix
1999, in 30 top lists Check