Elecpat's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
9
Blade Runner
1982, in 36 top lists Check -
3
The Dark Knight
2008, in 27 top lists Check -
7
The Departed
2006, in 20 top lists Check -
12
Drive
2011, in 8 top lists Check -
2
Fight Club
1999, in 19 top lists Check -
5
Forrest Gump
1994, in 25 top lists Check -
10
In Bruges
2008, in 6 top lists Check -
4
Inception
2010, in 21 top lists Check -
8
Inglourious Basterds
2009, in 17 top lists Check -
6
Memento
2000, in 27 top lists Check -
1
Pulp Fiction
1994, in 38 top lists Check -
11
Whiplash
2014, in 14 top lists Check