Ellie7k's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Natural Born Killers
1994, in 9 top lists Check -
2
The Graduate
1967, in 29 top lists Check -
3
Pulp Fiction
1994, in 38 top lists Check -
4
American Psycho
2000, in 12 top lists Check -
5
Jennifer's Body
2009, in 1 top list Check -
6
Gia
1998, in 0 top lists Check -
7
Burlesque
2010, in 0 top lists Check -
8
Bridge to Terabithia
2007, in 1 top list Check -
9
Marley & Me
2008, in 2 top lists Check -
10
8 Mile
2002, in 3 top lists Check -
11
Mr. & Mrs. Smith
2005, in 3 top lists Check -
12
Girl, Interrupted
1999, in 0 top lists Check -
13
The Incredibles
2004, in 13 top lists Check -
14
Taxi Driver
1976, in 34 top lists Check -
15
American History X
1998, in 12 top lists Check -
16
The Shawshank Redemption
1994, in 24 top lists Check -
17
Fight Club
1999, in 19 top lists Check -
18
Hoodwinked!
2005, in 0 top lists Check -
19
The Machinist
2004, in 1 top list Check