Elvislaw's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
166
Fast & Furious 7
2015 — a.k.a. Furious 7, in 2 top lists Check -
164
Captain America: The Winter Soldier
2014, in 3 top lists Check -
163
Pain & Gain
2013, in 0 top lists Check -
158
The Avengers
2012, in 7 top lists Check -
144
Avatar
2009, in 14 top lists Check -
148
The Birthday Party: A Chad, Matt & Rob...
2010, in 0 top lists Check -
146
Inception
2010, in 21 top lists Check -
142
Watchmen
2009, in 2 top lists Check -
129
District 9
2009, in 10 top lists Check -
122
Mystery Men
1999, in 1 top list Check -
120
Flash Gordon
1980, in 5 top lists Check -
117
Hackers
1995, in 1 top list Check -
94
Machete
2010, in 1 top list Check -
91
Red Dawn
1984, in 3 top lists Check -
88
Kick-Ass
2010, in 1 top list Check -
85
The Expendables
2010, in 1 top list Check -
83
Twister
1996, in 2 top lists Check -
82
Armageddon
1998, in 4 top lists Check -
80
Independence Day
1996, in 8 top lists Check -
77
Kill Bill: Vol. 2
2004, in 9 top lists Check -
65
Planet Terror
2007, in 1 top list Check -
64
Grindhouse
2007, in 1 top list Check -
60
Shoot 'Em Up
2007, in 0 top lists Check -
56
The Dark Knight
2008, in 27 top lists Check -
54
Resident Evil: Extinction
2007, in 0 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 37