EmilyLorene's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
The Virgin Suicides
1999, in 6 top lists Check -
2
Donnie Darko
2001, in 21 top lists Check -
3
Mulholland Dr.
2001 — a.k.a. Mulholland Drive, in 26 top lists Check -
4
Lolita
1962, in 11 top lists Check -
5
The Imaginarium of Doctor Parnassus
2009, in 0 top lists Check -
6
J. Edgar
2011, in 0 top lists Check -
7
Kynodontas
2009 — a.k.a. Dogtooth, in 8 top lists Check -
8
Synecdoche, New York
2008, in 9 top lists Check -
9
Brokeback Mountain
2005, in 21 top lists Check -
10
Food, Inc.
2008, in 0 top lists Check -
11
The Shawshank Redemption
1994, in 24 top lists Check -
12
Visioneers
2008, in 0 top lists Check -
13
Harold and Maude
1971, in 22 top lists Check -
14
Little Miss Sunshine
2006, in 7 top lists Check -
15
Be Kind Rewind
2008, in 0 top lists Check -
16
Waiting for 'Superman'
2010, in 0 top lists Check -
17
City Island
2009, in 0 top lists Check -
18
The Lion King
1994, in 24 top lists Check -
19
The Iron Giant
1999, in 14 top lists Check -
20
The Emperor's New Groove
2000, in 3 top lists Check -
21
Atlantis: The Lost Empire
2001, in 2 top lists Check -
22
Rosencrantz & Guildenstern Are Dead
1990, in 3 top lists Check -
23
Fish Tank
2009, in 8 top lists Check -
24
My Suicide
2009, in 0 top lists Check