Filmfandave's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
3
Rashômon
1950 — a.k.a. Rashomon, in 34 top lists Check -
4
Citizen Kane
1941, in 39 top lists Check -
6
Rear Window
1954, in 31 top lists Check -
8
The Thin Blue Line
1988, in 12 top lists Check -
66
M - Eine Stadt sucht einen Mörder
1931 — a.k.a. M, in 35 top lists Check -
67
The Thing
1982, in 20 top lists Check -
79
Salinui chueok
2003 — a.k.a. Memories of Murder, in 17 top lists Check -
117
Kôkaku Kidôtai
1995 — a.k.a. Ghost in the Shell, in 12 top lists Check -
119
House of Games
1987, in 7 top lists Check -
125
Spoorloos
1988 — a.k.a. The Vanishing, in 15 top lists Check -
137
Mulholland Dr.
2001 — a.k.a. Mulholland Drive, in 26 top lists Check -
140
Oldeuboi
2003 — a.k.a. Oldboy, in 34 top lists Check -
143
Memento
2000, in 27 top lists Check -
161
The Thin Man
1934, in 14 top lists Check -
164
Brother's Keeper
1992, in 1 top list Check -
180
Brick
2005, in 8 top lists Check -
196
L.A. Confidential
1997, in 27 top lists Check -
210
The Third Man
1949, in 37 top lists Check