Gsprimo's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
The Pianist
2002, in 21 top lists Check -
2
Into the Wild
2007, in 10 top lists Check -
3
Gladiator
2000, in 25 top lists Check -
4
A Beautiful Mind
2001, in 12 top lists Check -
5
The Game
1997, in 3 top lists Check -
6
Gran Torino
2008, in 8 top lists Check -
7
The Ghost Writer
2010, in 2 top lists Check -
8
The Last Samurai
2003, in 2 top lists Check -
9
Groundhog Day
1993, in 22 top lists Check -
10
Finding Forrester
2000, in 0 top lists Check -
11
Lost in Translation
2003, in 19 top lists Check -
12
Antwone Fisher
2002, in 0 top lists Check -
13
Dumb and Dumber
1994, in 8 top lists Check -
14
(500) Days of Summer
2009 — a.k.a. 500 Days of Summer, in 3 top lists Check -
15
Sugar
2008, in 0 top lists Check -
16
Half Nelson
2006, in 2 top lists Check -
17
As Good as It Gets
1997, in 9 top lists Check -
18
Rescue Dawn
2006, in 0 top lists Check -
19
Drive
2011, in 8 top lists Check -
20
Arlington Road
1999, in 0 top lists Check -
21
Intouchables
2011 — a.k.a. The Intouchables, in 7 top lists Check -
22
The Town
2010, in 0 top lists Check -
23
Rush
2013, in 6 top lists Check