Guanajito's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Fight Club
1999, in 19 top lists Check -
2
The Dark Knight
2008, in 27 top lists Check -
3
Inception
2010, in 21 top lists Check -
4
Donnie Darko
2001, in 21 top lists Check -
5
The Truman Show
1998, in 14 top lists Check -
6
Shaun of the Dead
2004, in 13 top lists Check -
7
Into the Wild
2007, in 10 top lists Check -
8
(500) Days of Summer
2009 — a.k.a. 500 Days of Summer, in 3 top lists Check -
9
Moon
2009, in 5 top lists Check -
10
Kick-Ass
2010, in 1 top list Check -
11
Zombieland
2009, in 2 top lists Check -
12
Stand by Me
1986, in 11 top lists Check -
13
Drive
2011, in 8 top lists Check -
14
Home Alone
1990, in 6 top lists Check -
15
Billy Elliot
2000, in 7 top lists Check -
16
Blue Valentine
2010, in 2 top lists Check -
17
Source Code
2011, in 0 top lists Check -
18
Melancholia
2011, in 10 top lists Check -
19
Equilibrium
2002, in 0 top lists Check -
20
Happy Feet
2006, in 2 top lists Check -
21
Lost
2004, in 0 top lists Check -
22
Warrior
2011, in 4 top lists Check -
23
Breaking Bad
2008, in 0 top lists Check -
24
Buried
2010, in 0 top lists Check -
25
Horrible Bosses
2011, in 2 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 43