Hessicuse's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Fight Club
1999, in 19 top lists Check -
2
Pulp Fiction
1994, in 38 top lists Check -
3
Inception
2010, in 21 top lists Check -
4
Memento
2000, in 27 top lists Check -
5
American Beauty
1999, in 25 top lists Check -
6
Se7en
1995, in 29 top lists Check -
7
American History X
1998, in 12 top lists Check -
8
Big Fish
2003, in 7 top lists Check -
9
The Princess Bride
1987, in 19 top lists Check -
10
Moulin Rouge!
2001, in 17 top lists Check -
11
Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street
2007, in 6 top lists Check -
12
Brokeback Mountain
2005, in 21 top lists Check -
13
Atonement
2007, in 6 top lists Check -
14
Tangled
2010, in 3 top lists Check -
15
Milk
2008, in 3 top lists Check -
16
Exit Through the Gift Shop
2010, in 1 top list Check -
17
10 Things I Hate About You
1999, in 2 top lists Check -
18
The English Patient
1996, in 19 top lists Check -
19
The Illusionist
2006, in 0 top lists Check -
20
The AristoCats
1970 — a.k.a. The Aristocats, in 1 top list Check -
21
I Love You Phillip Morris
2009, in 0 top lists Check -
22
Oliver & Company
1988, in 1 top list Check