HulotD's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
4
The Dark Knight
2008, in 27 top lists Check -
31
Rio Bravo
1959, in 19 top lists Check -
33
The General
1926, in 33 top lists Check -
61
The Navigator
1924, in 14 top lists Check -
100
District 9
2009, in 10 top lists Check -
121
Seppuku
1962 — a.k.a. Hara-Kiri, in 16 top lists Check -
125
All Is Lost
2013, in 0 top lists Check -
162
Dai-bosatsu tôge
1966 — a.k.a. The Sword of Doom, in 5 top lists Check -
226
Ran
1985, in 25 top lists Check -
274
Scarface
1932, in 16 top lists Check -
285
Ghost Dog: The Way of the Samurai
1999, in 7 top lists Check -
308
Akira
1988, in 22 top lists Check -
313
Mad Max 2
1981 — a.k.a. The Road Warrior, in 14 top lists Check -
315
Mad Max: Fury Road
2015, in 23 top lists Check -
322
3-4 x jûgatsu
1990 — a.k.a. Boiling Point, in 2 top lists Check -
324
Sonachine
1993 — a.k.a. Sonatine, in 10 top lists Check -
338
Duel
1971, in 4 top lists Check -
340
Canyon Passage
1946, in 2 top lists Check -
346
Dirty Harry
1971, in 17 top lists Check -
369
Shichinin no samurai
1954 — a.k.a. Seven Samurai, in 36 top lists Check -
388
Speedy
1928, in 4 top lists Check -
425
Biyeolhan geori
2006 — a.k.a. A Dirty Carnival, in 1 top list Check -
426
Fong juk
2006 — a.k.a. Exiled, in 2 top lists Check -
429
North by Northwest
1959, in 30 top lists Check -
432
Pusher II
2004 — a.k.a. With Blood on My Hands: Pusher II, in 1 top list Check
Showing items 1 – 25 of 31