Ineo's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Pulp Fiction
1994, in 38 top lists Check -
2
The Shawshank Redemption
1994, in 24 top lists Check -
3
The Dark Knight
2008, in 27 top lists Check -
4
The Usual Suspects
1995, in 24 top lists Check -
5
WALL·E
2008, in 26 top lists Check -
6
Le fabuleux destin d'Amélie Poulain
2001 — a.k.a. Amélie, in 27 top lists Check -
7
Sen to Chihiro no kamikakushi
2001 — a.k.a. Spirited Away, in 39 top lists Check -
8
L.A. Confidential
1997, in 27 top lists Check -
9
Reservoir Dogs
1992, in 26 top lists Check -
10
Sin City
2005, in 10 top lists Check -
11
The Green Mile
1999, in 15 top lists Check -
12
District 9
2009, in 10 top lists Check -
13
Kill Bill: Vol. 1
2003, in 18 top lists Check -
14
Snatch
2000, in 11 top lists Check -
15
V for Vendetta
2005, in 10 top lists Check -
16
Big Fish
2003, in 7 top lists Check -
17
Shaun of the Dead
2004, in 13 top lists Check -
18
Monsters, Inc.
2001, in 14 top lists Check -
19
Jurassic Park
1993, in 23 top lists Check -
20
The Lost World: Jurassic Park
1997, in 4 top lists Check -
21
300
2006, in 6 top lists Check -
22
Gladiator
2000, in 25 top lists Check -
23
Ocean's Eleven
2001, in 6 top lists Check -
24
The Last Samurai
2003, in 2 top lists Check -
25
Mulan
1998, in 5 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 35