Jackal's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Brat 2
2000 — a.k.a. Brother 2, in 0 top lists Check -
2
Valehtelija
1981 — a.k.a. The Liar, in 0 top lists Check -
3
Taxi Driver
1976, in 34 top lists Check -
4
Terminator 2: Judgment Day
1991, in 27 top lists Check -
5
Ariel
1988, in 2 top lists Check -
6
Brat
1997 — a.k.a. Brother, in 2 top lists Check -
7
The Hit
1984, in 5 top lists Check -
8
Slnko v sieti
1963 — a.k.a. The Sun in a Net, in 4 top lists Check -
9
Brick
2005, in 8 top lists Check -
10
Repo Man
1984, in 9 top lists Check -
11
Pulp Fiction
1994, in 38 top lists Check -
12
Syostry
2001 — a.k.a. Sisters, in 0 top lists Check -
13
Hannibal Rising
2007, in 0 top lists Check -
14
Max Manus
2008 — a.k.a. Max Manus: Man of War, in 1 top list Check -
15
Made in Britain
1982, in 1 top list Check -
16
Back to the Future Part II
1989, in 6 top lists Check -
17
Back to the Future
1985, in 25 top lists Check -
18
Hackers
1995, in 1 top list Check -
19
Slipp Jimmy fri
2006 — a.k.a. Free Jimmy, in 1 top list Check -
20
28 Weeks Later
2007, in 2 top lists Check -
21
All About Evil
2010, in 0 top lists Check -
22
Braindead
1992 — a.k.a. Dead Alive, in 8 top lists Check -
23
Hellbound: Hellraiser II
1988, in 1 top list Check -
24
Hellraiser
1987, in 3 top lists Check -
25
Delicatessen
1991, in 15 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 49