Jenbrock's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Signs
2002, in 5 top lists Check -
2
The Village
2004, in 5 top lists Check -
3
Constantine
2005, in 1 top list Check -
4
Taken
2008, in 2 top lists Check -
5
Saw
2004, in 6 top lists Check -
6
An Affair to Remember
1957, in 9 top lists Check -
7
What's Up, Tiger Lily?
1966, in 3 top lists Check -
8
Bin-jip
2004 — a.k.a. 3-Iron, in 9 top lists Check -
9
Airplane!
1980, in 14 top lists Check -
10
A Fish Called Wanda
1988, in 8 top lists Check -
11
Heavenly Creatures
1994, in 7 top lists Check -
12
Beetlejuice
1988, in 5 top lists Check -
13
Braindead
1992 — a.k.a. Dead Alive, in 8 top lists Check -
14
The Descent
2005, in 4 top lists Check -
15
28 Days Later...
2002, in 9 top lists Check -
16
[Rec]
2007 — a.k.a. REC, in 2 top lists Check -
17
Haute tension
2003 — a.k.a. High Tension, in 2 top lists Check -
18
Ôdishon
1999 — a.k.a. Audition, in 11 top lists Check -
19
El espinazo del diablo
2001 — a.k.a. The Devil's Backbone, in 5 top lists Check -
20
Slither
2006, in 3 top lists Check -
21
Fido
2006, in 1 top list Check