JM11's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Eternal Sunshine of the Spotless Mind
2004, in 28 top lists Check -
2
Inception
2010, in 21 top lists Check -
3
The Dark Knight
2008, in 27 top lists Check -
4
Pulp Fiction
1994, in 38 top lists Check -
5
Fight Club
1999, in 19 top lists Check -
6
Memento
2000, in 27 top lists Check -
7
Se7en
1995, in 29 top lists Check -
8
Snatch
2000, in 11 top lists Check -
9
Scott Pilgrim vs. the World
2010, in 6 top lists Check -
10
Django Unchained
2012, in 12 top lists Check -
11
The Social Network
2010, in 13 top lists Check -
12
Twelve Monkeys
1995 — a.k.a. 12 Monkeys, in 14 top lists Check -
13
In Bruges
2008, in 6 top lists Check -
14
American Psycho
2000, in 12 top lists Check -
15
The Dark Knight Rises
2012, in 7 top lists Check -
16
Zombieland
2009, in 2 top lists Check -
17
Watchmen
2009, in 2 top lists Check -
18
Heat
1995, in 23 top lists Check -
19
Interstellar
2014, in 13 top lists Check -
20
Whiplash
2014, in 14 top lists Check -
21
Mr. Nobody
2009, in 4 top lists Check -
22
Cloud Atlas
2012, in 1 top list Check -
23
Halloween
1978, in 17 top lists Check -
24
Lucky Number Slevin
2006, in 0 top lists Check -
25
The Crow
1994, in 4 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 36