Jmanuel418's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Inception
2010, in 21 top lists Check -
2
The Matrix
1999, in 30 top lists Check -
3
Back to the Future
1985, in 25 top lists Check -
4
Memento
2000, in 27 top lists Check -
5
Iron Man
2008, in 8 top lists Check -
6
The Departed
2006, in 20 top lists Check -
7
American Gangster
2007, in 2 top lists Check -
8
Scarface
1983, in 19 top lists Check -
9
The Social Network
2010, in 13 top lists Check -
10
Sherlock Holmes
2009, in 3 top lists Check -
11
Bad Boys II
2003, in 2 top lists Check -
12
Coming to America
1988, in 3 top lists Check -
13
Ocean's Eleven
2001, in 6 top lists Check -
14
Rango
2011, in 3 top lists Check -
15
Grease
1978, in 12 top lists Check -
16
Scott Pilgrim vs. the World
2010, in 6 top lists Check -
17
The Sandlot
1993, in 2 top lists Check -
18
It's Kind of a Funny Story
2010, in 0 top lists Check