Jmoneydarling's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
WALL·E
2008, in 26 top lists Check -
2
Up
2009, in 16 top lists Check -
3
Toy Story
1995, in 25 top lists Check -
4
The Nightmare Before Christmas
1993, in 16 top lists Check -
5
Citizen Kane
1941, in 39 top lists Check -
6
Annie Hall
1977, in 34 top lists Check -
7
Goodfellas
1990, in 31 top lists Check -
8
There Will Be Blood
2007, in 20 top lists Check -
9
The Artist
2011, in 8 top lists Check -
10
The Philadelphia Story
1940, in 22 top lists Check -
11
Rope
1948, in 10 top lists Check -
12
Chinatown
1974, in 31 top lists Check -
13
Toy Story 3
2010, in 16 top lists Check -
14
Toy Story 2
1999, in 12 top lists Check -
15
The Usual Suspects
1995, in 24 top lists Check -
16
Boogie Nights
1997, in 12 top lists Check -
17
Three Kings
1999, in 4 top lists Check -
18
Little Miss Sunshine
2006, in 7 top lists Check -
19
District 9
2009, in 10 top lists Check -
20
Drive
2011, in 8 top lists Check -
21
12 Years a Slave
2013, in 22 top lists Check -
22
The Fighter
2010, in 2 top lists Check -
23
The Girl with the Dragon Tattoo
2011, in 1 top list Check -
24
The Truman Show
1998, in 14 top lists Check -
25
Notorious
1946, in 24 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 57