Josh_Glover's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
2
L.A. Confidential
1997, in 27 top lists Check -
11
Se7en
1995, in 29 top lists Check -
14
Rear Window
1954, in 31 top lists Check -
20
The Thing
1982, in 20 top lists Check -
28
Memento
2000, in 27 top lists Check -
30
Psycho
1960, in 39 top lists Check -
31
Gone Girl
2014, in 12 top lists Check -
50
Source Code
2011, in 0 top lists Check -
51
Shutter Island
2010, in 8 top lists Check -
60
Zodiac
2007, in 14 top lists Check -
77
Chinatown
1974, in 31 top lists Check -
78
Anatomy of a Murder
1959, in 12 top lists Check -
79
Witness for the Prosecution
1957, in 12 top lists Check -
90
10 Cloverfield Lane
2016, in 2 top lists Check -
95
Scooby-Doo
2002, in 2 top lists Check