Jsigurv's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
U Turn
1997, in 1 top list Check -
4
Psycho
1960, in 39 top lists Check -
6
Shutter Island
2010, in 8 top lists Check -
7
Rear Window
1954, in 31 top lists Check -
16
Persona
1966, in 25 top lists Check -
20
Spalovac mrtvol
1969 — a.k.a. The Cremator, in 12 top lists Check -
24
The Third Man
1949, in 37 top lists Check -
27
To Kill a Dead Man
1994, in 0 top lists Check -
35
Amer
2009, in 1 top list Check -
44
Out of the Past
1947, in 16 top lists Check -
50
Kill Bill: Vol. 2
2004, in 9 top lists Check -
54
Point Blank
1967, in 15 top lists Check -
56
The Counterfeit Traitor
1962, in 0 top lists Check -
57
Se, jie
2007 — a.k.a. Lust, Caution, in 5 top lists Check -
61
Jackie Brown
1997, in 5 top lists Check -
63
Strangers on a Train
1951, in 17 top lists Check -
66
The Train
1964, in 4 top lists Check -
71
Lost Highway
1997, in 10 top lists Check -
83
Paroxismus
1969 — a.k.a. Venus in Furs, in 0 top lists Check -
88
Bitter Moon
1992, in 3 top lists Check -
99
Repulsion
1965, in 17 top lists Check -
114
Chinatown
1974, in 31 top lists Check -
117
Suna no onna
1964 — a.k.a. Woman in the Dunes, in 22 top lists Check -
120
Vertigo
1958, in 42 top lists Check -
125
Bullitt
1968, in 11 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 168