KenVen13's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Pulp Fiction
1994, in 38 top lists Check -
2
Fight Club
1999, in 19 top lists Check -
3
The Shawshank Redemption
1994, in 24 top lists Check -
4
Inception
2010, in 21 top lists Check -
5
The Matrix
1999, in 30 top lists Check -
6
Fargo
1996, in 27 top lists Check -
7
Taxi Driver
1976, in 34 top lists Check -
8
Shichinin no samurai
1954 — a.k.a. Seven Samurai, in 36 top lists Check -
9
Toy Story 3
2010, in 16 top lists Check -
10
The Sting
1973, in 17 top lists Check -
11
Wo hu cang long
2000 — a.k.a. Crouching Tiger, Hidden Dragon, in 27 top lists Check -
12
Rashômon
1950 — a.k.a. Rashomon, in 34 top lists Check -
13
Big Fish
2003, in 7 top lists Check -
14
Casino
1995, in 11 top lists Check -
15
A.I. Artificial Intelligence
2001, in 11 top lists Check -
16
Raging Bull
1980, in 34 top lists Check -
17
Yôjinbô
1961 — a.k.a. Yojimbo, in 19 top lists Check -
18
Who Framed Roger Rabbit
1988, in 16 top lists Check -
19
Black Dynamite
2009, in 1 top list Check -
20
M - Eine Stadt sucht einen Mörder
1931 — a.k.a. M, in 35 top lists Check -
21
The King's Speech
2010, in 13 top lists Check -
22
Once Upon a Time in America
1984, in 19 top lists Check -
23
American Gangster
2007, in 2 top lists Check -
24
Philadelphia
1993, in 4 top lists Check -
25
Drive
2011, in 8 top lists Check