Lerrimer's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Blade Runner
1982, in 36 top lists Check -
2
The Godfather
1972, in 42 top lists Check -
3
Bring Me the Head of Alfredo Garcia
1974, in 10 top lists Check -
4
The Duellists
1977, in 5 top lists Check -
5
Pulp Fiction
1994, in 38 top lists Check -
6
Gladiator
2000, in 25 top lists Check -
7
Reservoir Dogs
1992, in 26 top lists Check -
8
Star Wars
1977, in 40 top lists Check -
9
Sunset Blvd.
1950 — a.k.a. Sunset Boulevard, in 35 top lists Check -
10
2001: A Space Odyssey
1968, in 45 top lists Check -
11
White Heat
1949, in 15 top lists Check -
12
Young Frankenstein
1974, in 14 top lists Check -
13
Moulin Rouge!
2001, in 17 top lists Check -
14
Army of Darkness
1992, in 6 top lists Check -
15
12 Angry Men
1957, in 30 top lists Check -
16
Inglourious Basterds
2009, in 17 top lists Check -
17
Casablanca
1942, in 39 top lists Check -
18
American Psycho
2000, in 12 top lists Check