Liamg43's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Fight Club
1999, in 19 top lists Check -
2
The Dark Knight
2008, in 27 top lists Check -
3
Pulp Fiction
1994, in 38 top lists Check -
4
Inception
2010, in 21 top lists Check -
5
Forrest Gump
1994, in 25 top lists Check -
6
Back to the Future
1985, in 25 top lists Check -
7
Eternal Sunshine of the Spotless Mind
2004, in 28 top lists Check -
8
V for Vendetta
2005, in 10 top lists Check -
9
Her
2013, in 10 top lists Check -
10
Sin City
2005, in 10 top lists Check -
11
In Bruges
2008, in 6 top lists Check -
12
Airplane!
1980, in 14 top lists Check -
13
The Incredibles
2004, in 13 top lists Check -
14
Ferris Bueller's Day Off
1986, in 11 top lists Check -
15
The Cabin in the Woods
2011, in 4 top lists Check -
16
Zombieland
2009, in 2 top lists Check