LoneCenturion's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Ratatouille
2007, in 14 top lists Check -
2
Le fabuleux destin d'Amélie Poulain
2001 — a.k.a. Amélie, in 27 top lists Check -
3
Scott Pilgrim vs. the World
2010, in 6 top lists Check -
4
The Incredibles
2004, in 13 top lists Check -
5
Up
2009, in 16 top lists Check -
6
Toy Story 3
2010, in 16 top lists Check -
7
The Social Network
2010, in 13 top lists Check -
8
Hot Fuzz
2007, in 5 top lists Check -
9
Mulan
1998, in 5 top lists Check -
10
Tangled
2010, in 3 top lists Check -
11
The Spectacular Now
2013, in 0 top lists Check -
12
Submarine
2010, in 1 top list Check -
13
Mean Girls
2004, in 4 top lists Check -
14
Eternal Sunshine of the Spotless Mind
2004, in 28 top lists Check -
15
Les choristes
2004 — a.k.a. The Chorus, in 2 top lists Check -
16
The Lego Movie
2014, in 5 top lists Check -
17
The Hunger Games: Catching Fire
2013, in 2 top lists Check -
18
X: First Class
2011 — a.k.a. X-Men: First Class, in 3 top lists Check -
19
X-Men: Days of Future Past
2014, in 3 top lists Check -
20
The Grand Budapest Hotel
2014, in 17 top lists Check -
21
Sen to Chihiro no kamikakushi
2001 — a.k.a. Spirited Away, in 39 top lists Check -
22
Memento
2000, in 27 top lists Check -
23
Into the Woods
2014, in 2 top lists Check -
24
Pride
2014, in 3 top lists Check -
25
Whiplash
2014, in 14 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 56