Maxahlia's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
The Princess Bride
1987, in 19 top lists Check -
2
Elizabethtown
2005, in 0 top lists Check -
8
In Bruges
2008, in 6 top lists Check -
10
Another Happy Day
2011, in 0 top lists Check -
11
Beginners
2010, in 2 top lists Check -
12
The Brothers Bloom
2008, in 0 top lists Check -
15
Martian Child
2007, in 0 top lists Check -
24
Detention
2011, in 1 top list Check -
26
Fantastic Mr. Fox
2009, in 9 top lists Check -
27
The Grand Budapest Hotel
2014, in 17 top lists Check -
35
Benny & Joon
1993, in 0 top lists Check -
36
Perrier's Bounty
2009, in 0 top lists Check -
37
Mr. Magorium's Wonder Emporium
2007, in 0 top lists Check