Mechanicalbirds's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
The Fifth Element
1997, in 7 top lists Check -
2
True Grit
2010, in 6 top lists Check -
3
28 Days Later...
2002, in 9 top lists Check -
4
American Psycho
2000, in 12 top lists Check -
5
Apocalypse Now
1979, in 37 top lists Check -
6
Batman
1989, in 9 top lists Check -
7
Batman Begins
2005, in 11 top lists Check -
8
Being John Malkovich
1999, in 14 top lists Check -
9
Big Fish
2003, in 7 top lists Check -
10
The Big Lebowski
1998, in 26 top lists Check -
11
The Boondock Saints
1999, in 3 top lists Check -
12
Brazil
1985, in 23 top lists Check -
13
Children of Men
2006, in 13 top lists Check -
14
Citizen Kane
1941, in 39 top lists Check -
15
Clerks
1994, in 9 top lists Check -
16
The Dark Knight
2008, in 27 top lists Check -
17
District 9
2009, in 10 top lists Check -
18
Donnie Darko
2001, in 21 top lists Check -
19
Edward Scissorhands
1990, in 10 top lists Check -
20
El laberinto del fauno
2006 — a.k.a. Pan's Labyrinth, in 33 top lists Check -
21
Fantastic Mr. Fox
2009, in 9 top lists Check -
22
Fargo
1996, in 27 top lists Check -
23
Fear and Loathing in Las Vegas
1998, in 6 top lists Check -
24
Fight Club
1999, in 19 top lists Check -
25
Ghostbusters
1984, in 13 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 55