Neonbrights's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
The Dark Knight
2008, in 27 top lists Check -
2
Fight Club
1999, in 19 top lists Check -
3
Memento
2000, in 27 top lists Check -
4
Eternal Sunshine of the Spotless Mind
2004, in 28 top lists Check -
5
Le fabuleux destin d'Amélie Poulain
2001 — a.k.a. Amélie, in 27 top lists Check -
6
Slumdog Millionaire
2008, in 13 top lists Check -
7
Little Miss Sunshine
2006, in 7 top lists Check -
8
A Beautiful Mind
2001, in 12 top lists Check -
9
Dead Poets Society
1989, in 12 top lists Check -
10
Atonement
2007, in 6 top lists Check -
11
Lost in Translation
2003, in 19 top lists Check -
12
Brick
2005, in 8 top lists Check -
13
Up in the Air
2009, in 2 top lists Check -
14
Animal Kingdom
2010, in 2 top lists Check -
15
Billy Elliot
2000, in 7 top lists Check -
16
Win Win
2011, in 0 top lists Check -
17
Zootopia
2016, in 6 top lists Check