RadMan's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
The Dark Knight
2008, in 27 top lists Check -
2
Cool Hand Luke
1967, in 13 top lists Check -
3
Ferris Bueller's Day Off
1986, in 11 top lists Check -
4
Independence Day
1996, in 8 top lists Check -
5
Jurassic Park
1993, in 23 top lists Check -
6
The Lion King
1994, in 24 top lists Check -
7
Aladdin
1992, in 14 top lists Check -
8
The Little Mermaid
1989, in 8 top lists Check -
9
Mulan
1998, in 5 top lists Check -
10
Tangled
2010, in 3 top lists Check -
11
Toy Story 3
2010, in 16 top lists Check -
12
Finding Nemo
2003, in 17 top lists Check -
13
The Dark Knight Rises
2012, in 7 top lists Check -
14
Batman Begins
2005, in 11 top lists Check -
15
The Avengers
2012, in 7 top lists Check