Samituret's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
A Clockwork Orange
1971, in 37 top lists Check -
2
Raging Bull
1980, in 34 top lists Check -
3
Natural Born Killers
1994, in 9 top lists Check -
4
Full Metal Jacket
1987, in 18 top lists Check -
5
I Heart Huckabees
2004, in 2 top lists Check -
6
Walk the Line
2005, in 4 top lists Check -
7
Bronson
2008, in 1 top list Check -
8
The Marvelous Mrs. Maisel
2017, in 0 top lists -
9
Jackie
2016, in 2 top lists Check -
10
Disobedience
2017, in 0 top lists -
11
Roma
2018, in 18 top lists -
12
Mary Poppins Returns
2018, in 2 top lists Check -
13
Crazy Rich Asians
2018, in 3 top lists -
14
Paris Is Burning
1990, in 12 top lists Check -
15
The Last Black Man in San Francisco
2019, in 1 top list -
16
Nobody
2021, in 2 top lists -
17
I May Destroy You
2020, in 0 top lists -
18
Free Guy
2021, in 1 top list -
19
The Bear
2022, in 0 top lists -
20
Here We Are: Notes for Living on Planet Earth
2020, in 0 top lists -
21
Entergalactic
2022, in 0 top lists -
22
John Mulaney: Baby J
2023, in 0 top lists -
23
Aftersun
2022, in 3 top lists