Slowcheetah's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Pulp Fiction
1994, in 38 top lists Check -
2
Little Miss Sunshine
2006, in 7 top lists Check -
3
Finding Nemo
2003, in 17 top lists Check -
4
Scott Pilgrim vs. the World
2010, in 6 top lists Check -
5
Empire Records
1995, in 0 top lists Check -
6
Elephant
2003, in 10 top lists Check -
7
Mean Girls
2004, in 4 top lists Check -
8
The Blues Brothers
1980, in 11 top lists Check -
9
Hot Fuzz
2007, in 5 top lists Check -
10
This Is Spinal Tap
1984, in 22 top lists Check -
11
The Full Monty
1997, in 7 top lists Check