Thaisbsarmento's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
The Godfather
1972, in 42 top lists Check -
2
12 Angry Men
1957, in 30 top lists Check -
3
One Flew Over the Cuckoo's Nest
1975, in 35 top lists Check -
4
Fight Club
1999, in 19 top lists Check -
5
The Dark Knight
2008, in 27 top lists Check -
6
Cidade de Deus
2002 — a.k.a. City of God, in 22 top lists Check -
7
The Matrix
1999, in 30 top lists Check -
8
American History X
1998, in 12 top lists Check -
9
Le fabuleux destin d'Amélie Poulain
2001 — a.k.a. Amélie, in 27 top lists Check -
10
The Pianist
2002, in 21 top lists Check -
11
Once Upon a Time in America
1984, in 19 top lists Check -
12
Singin' in the Rain
1952, in 37 top lists Check -
13
El laberinto del fauno
2006 — a.k.a. Pan's Labyrinth, in 33 top lists Check -
14
Inglourious Basterds
2009, in 17 top lists Check -
15
Drive
2011, in 8 top lists Check -
16
The Bourne Ultimatum
2007, in 9 top lists Check -
17
V for Vendetta
2005, in 10 top lists Check -
18
Mar adentro
2004 — a.k.a. The Sea Inside, in 5 top lists Check -
19
The Sound of Music
1965, in 25 top lists Check -
20
The Graduate
1967, in 29 top lists Check -
21
Casino Royale
2006, in 7 top lists Check -
22
Pretty Woman
1990, in 12 top lists Check -
23
X-Men
2000, in 5 top lists Check -
24
The Bourne Supremacy
2004, in 8 top lists Check -
25
Bridget Jones's Diary
2001, in 3 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 38