Tokaras's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
In Bruges
2008, in 6 top lists Check -
2
Thor
2011, in 2 top lists Check -
3
Beverly Hills Cop
1984, in 7 top lists Check -
4
Ghostbusters
1984, in 13 top lists Check -
5
Bridesmaids
2011, in 8 top lists Check -
6
Taken
2008, in 2 top lists Check -
7
The Terminal
2004, in 1 top list Check -
8
Sleepy Hollow
1999, in 4 top lists Check -
9
The Nightmare Before Christmas
1993, in 16 top lists Check -
10
Children of Men
2006, in 13 top lists Check -
11
Kick-Ass
2010, in 1 top list Check -
12
Crazy, Stupid, Love.
2011, in 0 top lists Check -
13
Blue Valentine
2010, in 2 top lists Check -
14
American Beauty
1999, in 25 top lists Check -
15
The Truman Show
1998, in 14 top lists Check -
16
The Reader
2008, in 1 top list Check -
17
Little Miss Sunshine
2006, in 7 top lists Check -
18
American Psycho
2000, in 12 top lists Check -
19
Edward Scissorhands
1990, in 10 top lists Check -
20
Ferris Bueller's Day Off
1986, in 11 top lists Check