Torotoro26's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
3
The Silence of the Lambs
1991, in 36 top lists Check -
4
Psycho
1960, in 39 top lists Check -
5
Se7en
1995, in 29 top lists Check -
15
The Manchurian Candidate
1962, in 15 top lists Check -
20
Signs
2002, in 5 top lists Check -
25
Super 8
2011, in 3 top lists Check -
37
Pi
1998, in 6 top lists Check -
38
Paradise Now
2005, in 6 top lists Check -
56
The Conversation
1974, in 23 top lists Check -
74
Jurassic Park
1993, in 23 top lists Check -
80
Kill Bill: Vol. 2
2004, in 9 top lists Check -
93
V for Vendetta
2005, in 10 top lists Check -
94
District 9
2009, in 10 top lists Check -
100
Donnie Darko
2001, in 21 top lists Check -
102
The Sixth Sense
1999, in 20 top lists Check -
105
No Country for Old Men
2007, in 23 top lists Check -
106
Jaws
1975, in 28 top lists Check -
107
Fargo
1996, in 27 top lists Check -
108
Sin City
2005, in 10 top lists Check -
122
Reservoir Dogs
1992, in 26 top lists Check -
123
Chinatown
1974, in 31 top lists Check -
131
Memento
2000, in 27 top lists Check -
150
13 Tzameti
2005, in 0 top lists Check