Tripplesixty's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Sunshine
2007, in 1 top list Check -
2
Mrs. Doubtfire
1993, in 6 top lists Check -
3
Apollo 13
1995, in 6 top lists Check -
4
Starship Troopers
1997, in 9 top lists Check -
5
The Blind Side
2009, in 4 top lists Check -
6
Tron
2010 — a.k.a. TRON: Legacy, in 2 top lists Check -
7
Wedding Crashers
2005, in 2 top lists Check -
8
Black Hawk Down
2001, in 5 top lists Check -
9
Team America: World Police
2004, in 5 top lists Check -
10
Robin Hood
1973, in 2 top lists Check -
11
Dexter
2006, in 0 top lists Check -
12
Man on Fire
2004, in 1 top list Check -
13
Cruel Intentions
1999, in 0 top lists Check -
14
Moneyball
2011, in 3 top lists Check -
15
The Count of Monte Cristo
2002, in 0 top lists Check -
16
21
2008, in 0 top lists Check -
17
Disturbia
2007, in 0 top lists Check -
18
Mr. Brooks
2007, in 1 top list Check -
19
The Fifth Element
1997, in 7 top lists Check