Velvet_virginia's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
50
The 'Burbs
1989, in 1 top list Check -
49
What About Bob?
1991, in 1 top list Check -
48
The Muppet Christmas Carol
1992, in 1 top list Check -
47
Hot Rod
2007, in 1 top list Check -
46
Sleepaway Camp
1983, in 1 top list Check -
45
Safe
1995, in 8 top lists Check -
44
Little Children
2006, in 1 top list Check -
43
Secretary
2002, in 2 top lists Check -
42
The Ghost and Mrs. Muir
1947, in 8 top lists Check -
41
La science des rêves
2006 — a.k.a. The Science of Sleep, in 2 top lists Check -
40
Bright Star
2009, in 4 top lists Check -
39
Labyrinth
1986, in 4 top lists Check -
38
Marie Antoinette
2006, in 4 top lists Check -
37
Quills
2000, in 1 top list Check -
36
Revolutionary Road
2008, in 1 top list Check -
35
Caché
2005, in 15 top lists Check -
34
Sense and Sensibility
1995, in 11 top lists Check -
33
The Virgin Suicides
1999, in 6 top lists Check -
32
25th Hour
2002, in 7 top lists Check -
31
Rushmore
1998, in 11 top lists Check -
30
Changeling
2008, in 1 top list Check -
29
When Harry Met Sally...
1989, in 16 top lists Check -
28
Zodiac
2007, in 14 top lists Check -
27
American Psycho
2000, in 12 top lists Check -
26
Oliver!
1968, in 7 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 50