Victoriasuding's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Forrest Gump
1994, in 25 top lists Check -
2
Eternal Sunshine of the Spotless Mind
2004, in 28 top lists Check -
3
Beauty and the Beast
1991, in 19 top lists Check -
4
A Bug's Life
1998, in 4 top lists Check -
5
The Little Mermaid
1989, in 8 top lists Check -
6
Cast Away
2000, in 3 top lists Check -
7
Liar Liar
1997, in 4 top lists Check -
8
The Devil Wears Prada
2006, in 3 top lists Check -
9
(500) Days of Summer
2009 — a.k.a. 500 Days of Summer, in 3 top lists Check -
10
Majo no takkyûbin
1989 — a.k.a. Kiki's Delivery Service, in 8 top lists Check -
11
Big
1988, in 7 top lists Check -
12
Ferris Bueller's Day Off
1986, in 11 top lists Check -
13
Peter Pan
1953, in 2 top lists Check -
14
Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street
2007, in 6 top lists Check -
15
The Imaginarium of Doctor Parnassus
2009, in 0 top lists Check -
16
Finding Neverland
2004, in 2 top lists Check -
17
What's Eating Gilbert Grape
1993, in 1 top list Check -
18
The Terminal
2004, in 1 top list Check -
19
The Man with One Red Shoe
1985, in 0 top lists Check