Weird_fish's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Sátántangó
1994 — a.k.a. Satantango, in 12 top lists Check -
2
Apocalypse Now
1979, in 37 top lists Check -
3
Pulp Fiction
1994, in 38 top lists Check -
4
Raging Bull
1980, in 34 top lists Check -
5
2001: A Space Odyssey
1968, in 45 top lists Check -
6
Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop...
1964, in 37 top lists Check -
7
Andrey Rublyov
1966 — a.k.a. Andrei Rublev, in 29 top lists Check -
8
A Clockwork Orange
1971, in 37 top lists Check -
9
The Big Lebowski
1998, in 26 top lists Check -
10
Shichinin no samurai
1954 — a.k.a. Seven Samurai, in 36 top lists Check -
11
8½
1963, in 35 top lists Check -
12
Tôkyô monogatari
1953 — a.k.a. Tokyo Story, in 27 top lists Check -
13
12 Angry Men
1957, in 30 top lists Check -
14
Brazil
1985, in 23 top lists Check -
15
Blue Velvet
1986, in 27 top lists Check -
16
Once Upon a Time in America
1984, in 19 top lists Check -
17
Yôjinbô
1961 — a.k.a. Yojimbo, in 19 top lists Check -
18
Reservoir Dogs
1992, in 26 top lists Check -
19
Fitzcarraldo
1982, in 14 top lists Check -
20
The Conversation
1974, in 23 top lists Check -
21
The Royal Tenenbaums
2001, in 8 top lists Check -
22
La haine
1995 — a.k.a. La Haine, in 15 top lists Check -
23
Rushmore
1998, in 11 top lists Check -
24
Eraserhead
1977, in 20 top lists Check -
25
Fargo
1996, in 27 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 55