Juano_rb's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
The Fast and the Furious
2001, in 2 top lists Check -
2
Paris, je t'aime
2006, in 0 top lists Check -
3
The Mummy Returns
2001, in 3 top lists Check -
4
Hellboy
2004, in 1 top list Check -
5
I Am Sam
2001, in 0 top lists Check -
6
Meet the Fockers
2004, in 4 top lists Check -
7
Mars Attacks!
1996, in 1 top list Check -
8
Fast & Furious
2009, in 2 top lists Check -
9
Dune
1984, in 4 top lists Check -
10
Me and You and Everyone We Know
2005, in 5 top lists Check -
11
Lethal Weapon 2
1989, in 4 top lists Check -
12
Rio
2011, in 2 top lists Check -
13
Charlie's Angels
2000, in 2 top lists Check -
14
Biutiful
2010, in 3 top lists Check -
15
Mission: Impossible II
2000, in 3 top lists Check -
16
Wild Wild West
1999, in 2 top lists Check -
17
Jurassic Park III
2001, in 2 top lists Check -
18
Patch Adams
1998, in 2 top lists Check -
19
The Perfect Storm
2000, in 2 top lists Check -
20
Gummo
1997, in 4 top lists Check -
21
Atlantis: The Lost Empire
2001, in 2 top lists Check -
22
The Invisible Man
1933, in 8 top lists Check -
23
Tesis
1996 — a.k.a. Thesis, in 4 top lists Check -
24
Gomorra
2008 — a.k.a. Gomorrah, in 8 top lists Check -
25
Stuart Little
1999, in 3 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 119