Paper_Okami's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Julia
1977, in 3 top lists Check -
2
Napoleon Dynamite
2004, in 4 top lists Check -
3
Resident Evil
2002, in 1 top list Check -
4
Manos: The Hands of Fate
1966, in 3 top lists Check -
5
Mission: Impossible II
2000, in 3 top lists Check -
6
The Hours
2002, in 7 top lists Check -
7
Wild Wild West
1999, in 2 top lists Check -
8
Space Jam
1996, in 3 top lists Check -
9
Sister Act
1992, in 3 top lists Check -
10
Big Daddy
1999, in 2 top lists Check -
11
Crocodile Dundee II
1988, in 2 top lists Check -
12
Charlie's Angels: Full Throttle
2003, in 3 top lists Check -
13
Scooby-Doo
2002, in 2 top lists Check -
14
The Nutty Professor
1996, in 3 top lists Check -
15
Van Helsing
2004, in 2 top lists Check -
16
Casper
1995, in 2 top lists Check -
17
Doctor Dolittle
1998, in 2 top lists Check -
18
Look Who's Talking
1989, in 2 top lists Check -
19
101 Dalmatians
1996, in 3 top lists Check -
20
Shark Tale
2004, in 2 top lists Check -
21
Crocodile Dundee
1986, in 5 top lists Check -
22
Fantastic Four
2005, in 3 top lists Check -
23
Batman Forever
1995, in 3 top lists Check -
24
How the Grinch Stole Christmas
2000, in 2 top lists Check -
25
Ocean's Twelve
2004, in 4 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 194