Supernut77's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
The Exorcist
1973, in 27 top lists Check -
2
Mystic River
2003, in 7 top lists Check -
3
Superman Returns
2006, in 4 top lists Check -
4
X-Men Origins: Wolverine
2009, in 2 top lists Check -
5
Jurassic Park III
2001, in 2 top lists Check -
6
Alvin and the Chipmunks
2007, in 2 top lists Check -
7
Pocahontas
1995, in 3 top lists Check -
8
Scary Movie
2000, in 5 top lists Check -
9
Ace Ventura: When Nature Calls
1995, in 2 top lists Check -
10
Synecdoche, New York
2008, in 9 top lists Check -
11
The Bridges of Madison County
1995, in 5 top lists Check -
12
Anaconda
1997, in 1 top list Check -
13
Legion
2010, in 0 top lists Check