Dadoellis's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
2
The Adventures of Tintin
2011, in 1 top list Check -
3
Lethal Weapon 2
1989, in 4 top lists Check -
4
Hugo
2011, in 6 top lists Check -
5
Opera
1987, in 2 top lists Check -
6
Lethal Weapon
1987, in 5 top lists Check -
7
Full Metal Jacket
1987, in 18 top lists Check -
8
Evil Dead II
1987, in 9 top lists Check -
9
Stand by Me
1986, in 11 top lists Check -
10
Platoon
1986, in 21 top lists Check -
11
Pineapple Express
2008, in 0 top lists Check -
12
Aliens
1986, in 24 top lists Check -
15
The Hurt Locker
2008, in 13 top lists Check -
16
After Hours
1985, in 7 top lists Check -
17
The Terminator
1984, in 24 top lists Check -
18
Twilight Zone: The Movie
1983, in 3 top lists Check -
19
Cujo
1983, in 1 top list Check -
20
The Thing
1982, in 20 top lists Check -
21
Poltergeist
1982, in 9 top lists Check -
22
Blade Runner
1982, in 36 top lists Check -
23
Superbad
2007, in 5 top lists Check -
24
Interstellar
2014, in 13 top lists Check -
25
The Uninvited
2009, in 0 top lists Check -
26
The Shining
1980, in 28 top lists Check -
27
Star Wars: Episode V - The Empire Strikes Back
1980, in 25 top lists Check -
28
Alien
1979, in 30 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 242