Itsklow's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Pulp Fiction
1994, in 38 top lists Check -
2
The Dark Knight
2008, in 27 top lists Check -
3
Inception
2010, in 21 top lists Check -
4
The Matrix
1999, in 30 top lists Check -
5
Kill Bill: Vol. 1
2003, in 18 top lists Check -
6
The Silence of the Lambs
1991, in 36 top lists Check -
7
12 Angry Men
1957, in 30 top lists Check -
8
District 9
2009, in 10 top lists Check -
9
Scott Pilgrim vs. the World
2010, in 6 top lists Check -
10
Aliens
1986, in 24 top lists Check -
11
The Terminator
1984, in 24 top lists Check -
12
Casino Royale
2006, in 7 top lists Check -
13
Heat
1995, in 23 top lists Check -
14
Superbad
2007, in 5 top lists Check -
15
The Cabin in the Woods
2011, in 4 top lists Check -
16
Saw
2004, in 6 top lists Check -
17
Looper
2012, in 2 top lists Check -
18
Interstellar
2014, in 13 top lists Check -
19
Starship Troopers
1997, in 9 top lists Check -
20
Guardians of the Galaxy
2014, in 3 top lists Check -
21
Primer
2004, in 6 top lists Check -
22
Cube
1997, in 5 top lists Check -
23
Scream
1996, in 8 top lists Check -
24
The Fly
1986, in 11 top lists Check -
25
Speed
1994, in 9 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 34