Kmalone614's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Inglourious Basterds
2009, in 17 top lists Check -
3
V for Vendetta
2005, in 10 top lists Check -
5
Big Fish
2003, in 7 top lists Check -
6
Casablanca
1942, in 39 top lists Check -
9
The King's Speech
2010, in 13 top lists Check -
11
Dead Poets Society
1989, in 12 top lists Check -
15
To Kill a Mockingbird
1962, in 18 top lists Check -
16
Rocky
1976, in 20 top lists Check -
18
Breakfast at Tiffany's
1961, in 9 top lists Check -
19
Hotel Rwanda
2004, in 10 top lists Check -
20
Double Indemnity
1944, in 37 top lists Check -
22
Silver Linings Playbook
2012, in 7 top lists Check -
23
The Terminal
2004, in 1 top list Check -
25
Finding Neverland
2004, in 2 top lists Check -
26
The Fighter
2010, in 2 top lists Check -
28
Argo
2012, in 8 top lists Check -
30
Remember the Titans
2000, in 2 top lists Check -
32
The Proposal
2009, in 2 top lists Check -
36
August Rush
2007, in 0 top lists Check -
38
Everything Is Illuminated
2005, in 0 top lists Check -
39
Extremely Loud & Incredibly Close
2011, in 1 top list Check -
41
Little Women
1994, in 2 top lists Check -
42
While You Were Sleeping
1995, in 2 top lists Check -
43
Mona Lisa Smile
2003, in 0 top lists Check -
44
The Way Way Back
2013, in 0 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 35