Dirty_score's disliked movies - page 3
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
4
Entr'acte
1924, in 9 top lists Check -
207
Evil Dead
2013, in 1 top list Check -
9
Fantasia
1940, in 20 top lists Check -
143
The Fast and the Furious: Tokyo Drift
2006, in 0 top lists Check -
214
Feuchtgebiete
2013 — a.k.a. Wetlands, in 0 top lists Check -
102
The Fifth Element
1997, in 7 top lists Check -
112
Final Destination
2000, in 1 top list Check -
132
Final Destination 2
2003, in 1 top list Check -
140
Final Destination 3
2006, in 1 top list Check -
252
Five Nights at Freddy's
2023, in 1 top list -
194
Flight
2012, in 0 top lists Check -
52
Friday the 13th Part 2
1981, in 1 top list Check -
55
Friday the 13th Part III
1982, in 1 top list Check -
59
Friday the 13th: The Final Chapter
1984, in 1 top list Check -
98
Funny Games
1997, in 12 top lists Check -
208
Gangster Squad
2013, in 0 top lists Check -
184
Ghost Rider: Spirit of Vengeance
2011, in 0 top lists Check -
116
Ghost World
2001, in 8 top lists Check -
229
Ghostbusters
2016, in 2 top lists Check -
20
Giant
1956, in 10 top lists Check -
93
GoldenEye
1995, in 3 top lists Check -
113
Gongdong gyeongbi guyeok JSA
2000 — a.k.a. Joint Security Area, in 3 top lists Check -
169
Greenberg
2010, in 1 top list Check -
249
Guardians of the Galaxy Vol. 3
2023, in 3 top lists -
170
Gulliver's Travels
2010, in 1 top list Check
Showing items 51 – 75 of 256