Dirty_score's disliked movies - page 4
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
90
Police Academy: Mission to Moscow
1994, in 0 top lists Check -
88
RoboCop 3
1993, in 1 top list Check -
98
Funny Games
1997, in 12 top lists Check -
186
New Year's Eve
2011, in 0 top lists Check -
165
Nine
2009, in 0 top lists Check -
78
Die Hard 2
1990, in 3 top lists Check -
208
Gangster Squad
2013, in 0 top lists Check -
231
Now You See Me 2
2016, in 1 top list Check -
51
The Blues Brothers
1980, in 11 top lists Check -
111
Baise-moi
2000, in 3 top lists Check -
83
Army of Darkness
1992, in 6 top lists Check -
207
Evil Dead
2013, in 1 top list Check -
10
Dumbo
1941, in 9 top lists Check -
67
Police Academy 4: Citizens on Patrol
1987, in 0 top lists Check -
76
Police Academy 6: City Under Siege
1989, in 0 top lists Check -
153
Prom Night
2008, in 0 top lists Check -
69
Police Academy 5: Assignment: Miami Beach
1988, in 0 top lists Check -
55
Friday the 13th Part III
1982, in 1 top list Check -
93
GoldenEye
1995, in 3 top lists Check -
180
The Last Song
2010, in 0 top lists Check -
215
White House Down
2013, in 1 top list Check -
182
30 Minutes or Less
2011, in 0 top lists Check -
171
Letters to Juliet
2010, in 0 top lists Check -
75
Pet Sematary
1989, in 1 top list Check -
236
Aquaman
2018, in 2 top lists Check
Showing items 76 – 100 of 237